Wyszukuj: frazy którekolwiek ze słów
Występuje: w tytule w treści w tytule lub treści

Artykuły (6)

  • Google likwiduje kolejki w knajpach

    Google likwiduje kolejki w knajpach

    Znasz ten ból? Spotykacie się ze znajomymi i nikt nie wie, gdzie możecie pójść coś zjeść lub napić się. Gdy już zdecydujecie, na miejscu okazuje się, że nie ma wolnych stolików. Google znalazł rozwiązanie tego problemu. Nowa funkcjonalność Google Search polega na zbieraniu i przetwarzaniu anonimowych danych geolokalizacyjnych.…
  • SEO a AI: Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje pozycjonowanie stron internetowych w Google?

    SEO a AI: Jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje pozycjonowanie stron internetowych w Google?

    Pozycjonowanie stron internetowych odgrywa kluczową rolę w widoczności online firm i sklepów internetowych. Co właściwie oznacza to tajemnicze pojęcie? Pozycjonowanie to zbiór strategii i działań mających na celu poprawę pozycji danej strony internetowej w wynikach wyszukiwania, szczególnie w popularnej wyszukiwarce Google. Głównym…
  • Porno wyszukiwarka live

    Porno wyszukiwarka live

    Jakiego porno szukają ludzie w internecie? Co interesuje Polaków? Teraz na żywo zobaczysz co najbardziej kręci miłośników produkcji dla dorosłych, czyli jakieś 64% młodych facetów i 18% kobiet. Google wprowadziło do swojego flagowego produktu usługę Instant. Dzięki niej, w trakcie wpisywania hasła do okna wyszukiwarki, zobaczysz…
  • Jak rozkręcić biznes w internecie?

    Jak rozkręcić biznes w internecie?

    Rosnąca liczba przedsiębiorców rywalizuje w internecie na pełnych obrotach. Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Niezależnie od miejsca, w którym dzisiaj jesteś, nie obejdziesz się bez pozycjonowania strony internetowej. W innym wypadku nikt nie wejdzie na Twoją stronę, bo po prostu będzie ona zbyt daleko w wynikach wyszukiwania.…
  • SXO – optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO i UX

    SXO – optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO i UX

    Ocena efektywności działań marketingowych lub sprzedażowych najczęściej dokonywana jest na podstawie wskaźnika konwersji, który można określić jako skłonienie użytkownika do zamierzonego działania. fot. pixabay.com  Wskaźnik konwersji dla strony internetowej pokazuje, jaki procent odbiorców podjął podczas odwiedzin witryny…
  • Zakupy w sklepach internetowych według kobiet i mężczyzn

    Zakupy w sklepach internetowych według kobiet i mężczyzn

    Przyzwyczajenia, nawyki, powszechnie przyjęte zachowania - są obecne w każdym społeczeństwie i dotyczą każdej płci czy grupy wiekowej. pixabay.com A jak to się ma do kwestii zakupów internetowych? Zgodnie ze stereotypem kobiety wydają więcej, kupują częściej, a przy tym są bardziej rozrzutne - czy faktycznie tak jest? A może coś…